in

Cursuri Digital Marketing – Baza marketingului digital 

Marketingul online a ajuns de mult in toate industriile si organizatiile, iar numeroase conferinte si seminarii atrag vizitatori cu noi tendinte si cuvinte la moda. Cu toate acestea, dupa cativa ani de digital marketing, multe companii intreaba pe buna dreptate: Ce a realizat cu adevarat marketingul nostru online pana acum? De ce canale si de ce tendinte avem nevoie? Avem valori scalabile care sa justifice investitii continue? 

Canalele si mesajele online se potrivesc cu adevarat companiei? Este continutul nostru masurabil si orientat catre grupurile noastre tinta? Numai dupa cursuri Digital Marketing vei putea raspunde la aceste intrebari in mod competent. Poti dezvolta si implementa o strategie individuala si planul de actiune potrivit pentru marketingul tau digital sau poti selecta furnizori de servicii potriviti pentru aceasta.

Acest curs este predat de o echipa formata din experti si practicieni de top recunoscuti in marketing online. Acesti experti lucreaza cu norma intreaga in disciplinele pe care le predau si, in acelasi timp, isi transmit cunostintele practice prin cursuri Digital Marketing, precum si prin seminarii si ateliere angajatilor si responsabililor de marketing online.

Vrei sa intri in marketingul digital rapid si practic? 

Atunci un curs intensiv de Digital Marketing este pentru tine. Fara un site web adaptat grupului tinta si masurile de marketing online asociate, nicio companie nu poate fi competitiva astazi. Mai degraba, este important sa urmaresti diversele tendinte digitale si sa faci distinctia intre evolutiile sensibile si hype-urile pe termen scurt. Acesta este singurul mod de a dezvolta o strategie individuala de digital marketing in cadrul mixului de marketing. 

Ce este si de ce ai nevoie de cursuri digital marketing?

Termenul „digital marketing”, denumit uneori si marketing online, marketing pe internet sau marketing web, reuneste toate masurile de marketing si publicitate care au loc pe internet. Ca si in cazul marketingului offline, toate activitatile de marketing online au ca scop alinierea constanta a produselor sau serviciilor unei companii cu cerintele actuale si viitoare ale pietei.

Datorita tehnologiilor moderne ale Web 2.0, este posibil un schimb constant de informatii. Utilizatorii pot contacta direct companiile si pot oferi feedback. Aici s-a produs o schimbare de paradigma in ultimele decenii: accentul nu se mai pune pe producator cu mesajul sau publicitar, ci pe utilizatorul care ii influenteaza pe ceilalti cu opiniile si ratingurile sale pe internet. 

Pentru a atrage atentia asupra propriei prezente pe internet, sunt disponibile diverse masuri pentru marketingul digital: afisezi publicitate, bannere publicitare, reclame pe straturi si ferestre pop-up, marketing prin e-mail si buletine informative, PR online, bloguri corporative, optimizare pentru motorul de cautare (SEO), publicitate in motorul de cautare (SEA), marketing afiliat, marketing pe retelele sociale, marketing viral. 

Datorita triumfului smartphone-urilor si tabletelor, marketingul mobil devine din ce in ce mai important ca o subdisciplina a marketingului digital. Iata de ce ai nevoie de cursuri digital marketing.

Scris de admin

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Table interactive – mai multa motivatie in clasa cu media digitala!

Anul acesta alege sa mergi cu familia in Rodos!