In momentul in care trebuie sa fie ales spatiul pentru un birou de inchiriat, nu este suficient ca persoana interesata sa caute birouri de inchiriat Dorobanti, ci va trebui sa ia in calcul absolut toate detaliile care fac ca un spatiu sa fie mai potrivit decat altul pentru activitatea desfasurata de firma. Sunt mai multe criterii de luat in calcul in sensul acesta.
Amplasarea spatiului de birouri
Zona in care se afla spatiul de birouri este foarte importanta din mai multe motive. In cazul in care firma lucreaza cu publicul, cu birouri de inchiriat Victoriei va fi mai usor ca oamenii sa ajunga la sediu, decat daca sunt inchiriate spatii de birouri undeva in suburbie sau chiar in afara orasului. Pentru angajati va fi de asemenea mult mai usor sa ajunga la munca, ceea ce reprezinta un foarte mare avantaj pentru ca acestia nu vor mai intarzia si taskurile vor fi rezolvate mai eficient.
Dimensiunea spatiului
In functie de numarul de angajati aflati in interior, este foarte important ca spatiul sa ii poata gazdui pe toti, fara ca acestia sa se inghesuie. Angajatii trebuie sa se poata misca in firma astfel incat rezultatele sa fie unele eficiente, avand in vedere faptul ca atunci cand toti sunt inghesuiti intr-un spatiu mic le va scadea dramatic eficienta.
Modul in care poate fi gestionat spatiul
Un alt aspect este modul in care poate fi gestionat spatiul. Sunt proprietari care accepta ca spatiul din interior sa fie modificat, dar sunt si proprietari care nu vor fi niciodata de acord cu amplasarea peretilor falsi sau cu modificari structurale.
Daca este nevoie ca spatiul sa aiba o compartimentare speciala si nu este gasit unul care sa o aiba deja pe cea potrivita, primul si cel mai important lucru de facut atunci cand se alege spatiul este intrebarea cu privire la posibilitatea de a face astfel de modificari.
Tinand cont de aceste detalii se vor alege mai usor spatiile pentru birouri astfel incat firma sa aiba doar de castigat de pe urma noului spatiu inchiriat pentru activitatile zilnice.