Stiai ca VW Beetle a fost una dintre primele masini tunate. In anii 50, scopul principal era obtinerea unei puteri mai mari a motorului, dar din anii 70 vehiculele au fost si reproiectate vizual. Si chiar si astazi, multi nu isi doresc o masina de la raft, ci ceva individual care sa iasa in evidenta. Aproape orice este posibil pentru tuningul masinii si poti obtine accesorii auto tuning de la TuningRo. Daca doresti sa-ti tunezi masina, ai posibilitati aproape nesfarsite de a adapta vehiculul la dorintele tale din punct de vedere tehnic, optic si acustic. Cu toate acestea, daca doresti totusi sa utilizezi masina in traficul rutier obisnuit, trebuie sa respecti restrictiile legale impuse de Legea privind circulatia rutiera, atunci cand tunezi masina.
Reglarea motorului creste performanta motorului prin cresterea presiunii medii, a deplasarii si a vitezei. Una dintre cele mai recente tendinte este chip tuning, care imbunatateste performantele motorului electronic. Alte accesorii ale motorului includ filtre de aer sport. Acestea protejeaza motorul de contaminare si in anumite cazuri, pot chiar reduce consumul de combustibil. Filtrele de aer sport fac, de asemenea, parte din tunarea motorului, dar sarcina lor principala este sa produca un sunet mai puternic al motorului.
Tuning auto – Importanta individualitatii
Evacuare puternica, cauciucurile care se invartesc, soferi plini de adrenalina. Oricine se gandeste la autotuning are imediat aceste imagini in minte. Dar un reglaj bun se bazeaza pe o imbunatatire a tehnologiei, nu pe un zgomot fara sens. Caroserii joase, geamuri fumurii, roti mari. TuningRo acorda o mare importanta individualitatii si optimizarii starii standard. Cu roti mari, vor sa faca manevrabilitatea mai sportiva sau sa sporeasca performanta si sa imbunatateasca sunetul cu sistemul de evacuare sport.
In prezent, in voga, este sasiul electronic cu numeroase optiuni de setare intre confort si sport. Jantele din aliaj si, din ce in ce mai mult, jantele forjate usoare sunt inca cerute de la TuningRo. Masina tunata va continua sa joace un rol important pentru soferii de astazi. Conversiile trebuie sa fie in general permise si pot fi utilizate in mod legal in sfera de aplicare a Regulamentului de autorizare a circulatiei rutiere. Nivelul de siguranta ramane neschimbat doar prin reglaj profesional si acceptare corespunzatoare, altfel acceptarea sau inregistrarea nu ar fi posibila.
Multe masuri de reglare astazi sunt limitate la sasiu, inclusiv combinatii roti-anvelope si piese suplimentare pentru optica. O optimizare sau o reglare fina a vehiculului, care a fost la originea tuningului, este destul de rara astazi. Pentru ca majoritatea producatorilor ofera din fabrica masini bine proiectate, care pot fi foarte individualizate.